donderdag, november 21, 2024
No menu items!
Google search engine
HomeHosting ProvidersKlachtenbrief voorbeeld Versio

Klachtenbrief voorbeeld Versio

[Jouw naam]
[Adres]
[Postcode en woonplaats]
[E-mailadres]
[Telefoonnummer]
[Datum]

Klantenservice Versio.nl
[Adres Versio]
[Postcode en plaats Versio]

Betreft: Klacht over [beschrijf het probleem]

Geachte heer/mevrouw,

Via deze brief wil ik mijn ontevredenheid uiten over de dienstverlening die ik onlangs van Versio.nl heb ontvangen. Op [datum van het probleem] heb ik [beschrijf de dienst of het product] besteld/afgenomen via uw website. Helaas heb ik sindsdien problemen ervaren die niet naar tevredenheid zijn opgelost.

Het probleem is als volgt: [Beschrijf in detail wat er mis is gegaan, bijvoorbeeld een technische storing, onbereikbare website, foutieve facturering, slechte klantenservice, etc.]. Ondanks dat ik direct contact heb opgenomen met uw klantenservice via [e-mail/telefoon/chat], is het probleem nog steeds niet verholpen.

Als klant van Versio.nl had ik bepaalde verwachtingen van de kwaliteit en service die u biedt, maar deze ervaring heeft mijn vertrouwen ernstig geschaad. Ik verzoek u daarom dringend om dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen. Graag zie ik dat [specificeer wat je verwacht: een terugbetaling, een oplossing van het technische probleem, een compensatie, etc.].

Ik verzoek u vriendelijk om mijn klacht serieus te nemen en mij binnen [noem een redelijke termijn, bijvoorbeeld 14 dagen] te informeren over de maatregelen die u zult nemen om dit probleem op te lossen. Indien er geen passende oplossing komt, zie ik mij genoodzaakt verdere stappen te ondernemen.

Ik zie uw spoedige reactie met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,

[Handtekening, indien per post verstuurd]

[Jouw naam]

Gerelateerde Voorbeeld Brieven

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in

- Advertentie -
Google search engine

Meest Populair

Recente Reacties